Informacja w sprawie nadawania Honorowego Patronatu Starosty Hrubieszowskiego
Aktualności, Piątek, 12 lipca 2019HONOROWY PATRONAT STAROSTY HRUBIESZOWSKIEGO
Przedstawiamy informację w sprawie nadawania Honorowego Patronatu Starosty Hrubieszowskiego:
- Honorowy Patronat Starosty Hrubieszowskiego jest wyróżnieniem honorowym podkreślającym szczególny charakter imprezy oraz formą kształtowania pozytywnego wizerunku Powiatu jak i wsparcie szczytnych idei związanych z realizacją ustawowych zadań Powiatu.
- Starosta Hrubieszowski może przyznać Honorowy Patronat przedsięwzięciom organizowanym cyklicznie lub okazjonalnie na terenie powiatu o zasięgu powiatowym, regionalnym (wojewódzkim), ogólnopolskim lub międzynarodowym. O przyznaniu lub odmowie przyznania Patronatu organizator jest informowany listownie, telefonicznie lub mailowo nie później niż na 5 dni przed planowaną datą wydarzenia
- Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Patronatem powinien być dostarczony do Starostwa nie później niż na 14 dni przed planowaną datą wydarzenia
- Organizator wydarzenia objętego Patronatem jest zobowiązany jest do umieszczenia Logo Powiatu Hrubieszowskiego na materiałach informacyjno-promocyjnych dotyczących przedsięwzięcia jak również do przekazania materiału informacyjnego (tekst, zdjęcia, itp.) dotyczącego wydarzenia w wersji elektronicznej na adres: starostwo@powiathrubieszow.pl w ciągu 14 dni od dnia zakończenia przedsięwzięcia. Starostwo zastrzega sobie prawo wyboru informacji, które wykorzysta w działaniach promocyjnych.
- Przyznanie Honorowego Patronatu Starosty Hrubieszowskiego nie jest równoznaczne z przyznaniem wsparcia finansowego lub organizacyjnego przez Powiat.
Szczegółowe informacje (regulamin oraz wniosek) zostały zamieszczone na oficjalnej stronie Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie.