OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW O PRZYZNANIE STYPENDIUM DLA STUDENTÓW III ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ I STOPNIA LUB II ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ II STOPNIA NA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO

Aktualności, Czwartek, 2 września 2021
OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW  O PRZYZNANIE STYPENDIUM DLA STUDENTÓW  III ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ I STOPNIA  LUB II ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ II STOPNIA  NA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW
O PRZYZNANIE STYPENDIUM DLA STUDENTÓW
III ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ I STOPNIA
LUB II ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ II STOPNIA
NA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO



1.    Zarząd Powiatu Hrubieszowskiego ogłasza nabór wniosków o przyznanie stypendium dla studentów III roku szkoły wyższej I stopnia lub II roku szkoły wyższej II stopnia na kierunku pielęgniarstwo.
2.    Stypendium ma charakter finansowy i przyznawane jest na okres maksymalnie 9 miesięcy, tj. od dnia 1 października 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. w wysokości 1200,00 zł. miesięcznie.
3.    Stypendium może zostać przyznane wnioskodawcy, który spełnia łącznie następujące warunki:
1)    kształci się na kierunku pielęgniarstwo III roku szkoły wyższej I stopnia lub II roku szkoły wyższej II stopnia;
2)    nie powtarza roku, na który ubiega się o przyznanie pomocy materialnej;
3)    nie korzysta z urlopów określonych w regulaminie studiów, z urlopu macierzyńskiego i rodzicielskiego;
4)    zawrze umowę, w której zobowiąże się do podjęcia pracy w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie przez okres co najmniej 3 lat w terminie do 6 miesięcy od ukończenia studiów, po uzyskaniu prawa wykonywania zawodu oraz zobowiąże się do podjęcia w okresie zatrudnienia jednej ze specjalizacji priorytetowych dla SP ZOZ w Hrubieszowie, określonych w ust. 4.
4.    Specjalizacjami priorytetowymi dla SP ZOZ w Hrubieszowie, do odbycia których student może się zobowiązać składając wniosek są specjalizacje w dziedzinie pielęgniarstwa:
1)    anestezjologicznego i intensywnej opieki;
2)    operacyjnego;
3)    psychiatrycznego;
4)    neonatologicznego;
lub w dalszej kolejności innej nie wymienionej wyżej dziedziny pielęgniarstwa.
5.    Z wnioskiem o przyznanie stypendium występuje zainteresowany student.
6.    Wniosek na druku zawartym w załączniku nr 1 do ogłoszenia wraz z podpisaną Klauzulą informacyjną o zasadach przetwarzania danych osobowych w procesie naboru, zawarcia i realizacji umowy w sprawie stypendium, stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia – należy złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Hrubieszowie lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego) w terminie do 10 października 2021 roku.
7.    Do wniosku należy dołączyć:
1)    zaświadczenie z uczelni o statusie studenta;
2)    zaświadczenie z uczelni o średniej ocen z egzaminów z ostatniego roku studiów przed złożeniem wniosku;
3)    oświadczenie studenta, że nie korzysta z urlopów określonych w regulaminie studiów, z urlopu macierzyńskiego i urlopu rodzicielskiego;
4)    oświadczenie studenta, że nie powtarza roku;
5)    zobowiązanie studenta do przepracowania co najmniej 3 lat  po zakończeniu studiów w SP ZOZ w Hrubieszowie w terminie do  6 miesięcy po uzyskaniu dyplomu, po uprzednim uzyskaniu prawa wykonywania zawodu pielęgniarki;
6)    wskazanie specjalizacji, którą student zobowiązuje się podjąć w okresie zatrudnienia w SP ZOZ w Hrubieszowie, o którym mowa w pkt 5) z listy specjalizacji priorytetowych dla SP ZOZ w Hrubieszowie wskazanych w ust. 4.
8.    Wnioski o przyznanie stypendium rozpatruje Komisja powołana przez Zarząd Powiatu.
9.    Przy wyborze przez Komisję do rekomendacji Zarządowi pierwszeństwo będą mieć wnioski studentów:
1)    pozostających w związku małżeńskim, jeśli oboje występują o stypendium w związku z kształceniem w szkole wyższej na kierunku pielęgniarstwo lub lekarskim;
2)    deklarujących dłuższy okres zatrudnienia w SP ZOZ w Hrubieszowie po uzyskaniu dyplomu i prawa wykonywania zawodu;
3)    o wyższej średniej ocen z egzaminów za ostatni rok akademicki przed złożeniem wniosku;
4)    mających stałe miejsce zamieszkania na terenie powiatu hrubieszowskiego w przypadku takiej samej średniej ocen za ostatni rok studiów.
10.    O przyznaniu stypendium zdecyduje Zarząd Powiatu po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji – w terminie do 10 listopada 2021 roku.
11.    Informacja o przyznaniu stypendium zostanie zamieszczona na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie oraz stronie internetowej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie oraz przekazana kandydatom telefonicznie lub w formie pisemnej.
12.    Wypłatę stypendium poprzedzi podpisanie ze studentem umowy, która określa warunki przyznania stypendium, zasady wypłaty, w tym okoliczności powodujące wstrzymanie i wznowienie wypłaty stypendium oraz okoliczności powodujące rozwiązanie umowy i obowiązek zwrotu pobranych kwot stypendium.
13.    Student jest zobowiązany załączyć do umowy zabezpieczenie w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.

[1] „Stypendia dla uczniów i studentów, których wysokość i zasady udzielania zostały określone w uchwale organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego, oraz stypendia dla uczniów i studentów przyznane przez organizacje, o których mowa w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy o działalności pożytku publicznego, na podstawie regulaminów zatwierdzonych przez organy statutowe udostępnianych do publicznej wiadomości za pomocą Internetu, środków masowego przekazu lub wykładanych (wywieszanych) dla zainteresowanych   w pomieszczeniach ogólnie dostępnych - do wysokości nieprzekraczającej w roku podatkowym kwoty 3800 zł” (Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych. (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1128)

Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze wniosków

 

WNIOSEK O PRZYZNANIE STYPENDIUM

DLA STUDENTA III ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ I STOPNIA LUB II ROKU SZKOŁY WYŻSZEJ II STOPNIA NA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO

 

Wypełnia student

 
 

Nazwisko

 

Miejscowość

 
 

Imię (imiona)

 

 
 

Imię ojca

 

Data

 
 

Imię matki

 

 
 

Nazwa uczelni

 

 
 

Rozpoczynany rok studiów

 

 
 

Średnia ocen za ostatni rok akademicki

 

 
 

PESEL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tel.:

 
 

Miejsce stałego zamieszkania

 
 

ulica

 

nr domu/

mieszkania

 

 
 
 

miejscowość

 

powiat

 

 
 

kod pocztowy

 

 

-

 

 

 

województwo

 

 
 

Miejsce czasowego zamieszkania w czasie studiów

 
 

ulica

 

nr domu/

mieszkania

 

 
 
 

miejscowość

 

powiat

 

 
 

kod pocztowy

 

 

-

 

 

 

województwo

 

 
 

…………………………………

(czytelny podpis studenta)

 

Wypełnia Komisja Stypendialna

 

*Komisja proponuje przyznanie pomocy materialnej:

w kwocie ……..…............................................. zł brutto / m-c

słownie.....................................................................................

…………………….......................................................złotych

Podpis Przewodniczącego Komisji

 

 

…………………………………….

 
 
 
 
 

*Wniosek odrzucono (z powodu)

……………………………………….………………………..…………...............

…...................................................................................................................

 
 
 
 
                                       

 

*   niepotrzebne skreślić


Załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze wniosków

 

KLAUZULA  INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku                                    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych jest Starosta Hrubieszowski, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, tel. 84 696 50 68.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru, zawarcia i realizacji umowy w sprawie przyznania stypendium studentowi kształcącemu się na kierunku pielęgniarstwo, w uczelni mającej siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiejak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z Ustawą z dnia z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.).
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia       18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt (5 lat) oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegać profilowaniu.
  • Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  • W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
    • Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
    • Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych usługodawcom wykonujących usługi serwisu systemów informatycznych oraz usługodawcom z zakresu księgowości oraz doradztwa prawnego, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Oświadczam, że zapoznałem się z informacją z art. 13 RODO.

 

 

................................................................

 (data i czytelny podpis studenta)

 

Pliki do pobrania


Goganet